איך בוחרים בצורה נכונה מצלמת אבטחה לבחוץ?

על מנת שתוכלו ללכת לישון בשקט יהיה עליכם לדעת כי הבית או העסק מאובטחים. קיימים לא מעט אמצעי אבטחה שונים שנועדו על מנת לאפשר לכם להיות רגועים לגמרי. אך לא כל אמצעי האבטחה יהיו כאלה שמתאימים לאזור החיצוני בבית או בעסק. אך על מנת שתוכלו לקבל את האבטחה המושלמת יהיה עליכם להתקין אמצעי אבטחה בפנים ובחוץ. מי שיתקין אמצעי אבטחה רק בחלק מסוים של הבית או העסק, ימצא את עצמו מקבל אבטחה חלקית בלבד. אז איך אתם יכולים לבחור כמו שצריך מצלמת אבטחה לבחוץ?

 

עמידות בפני תנאי מזג האוויר

הצעד הראשון שתצטרכו לעשות יהיה לבחון את העמידות של המצלמה. הרי מצלמת אבטחה לבחוץ צריכה להיות עמידה בפני תנאי מזג אוויר שונים. הרי החום הישראלי הוא לא חום רגיל כמו במדינות אחרות בעולם. בנוסף החורף עשוי להיות מאוד גשום, כזה ששונה מאוד מהקיץ באופן טבעי. מצלמת האבטחה שתרכשו חייבת להיות מצלמת אבטחה עמידה. כזאת שמזג האוויר המשתנה לא יטריד אותה יתר על המידה. אם מצלמת האבטחה לא תהיה מספיק עמידה תמצאו את עצמכם מחליפים אותה בכל פעם מחדש. לכן תשימו את העניין הזה בראש הרשימה בעת ביצוע בחירה מסוימת.

 

איכות הצילום של המצלמה

מצלמת אבטחה שאמורה לצלם את החלק החיצוני של העסק או הבית חייבת להיות איכותית. הרי לעיתים היא תהיה ממוקמת מעט רחוק מהכניסה, אך עדיין תרצו לראות בה כמו שצריך. אם המצלמה לא תהיה מספיק איכותית היא פשוט לא תספק את הסחורה. יכולים להיות כל מיני דברים שימנעו מכם לקבל ראות נקייה של הפורץ או הגנב. אך אם המצלמה תהיה מספיק איכותית זה לא אמור להפריע יתר על המידה. למרות המצב הקיים תוכלו לראות בצורה ברורה מי מנסה להיכנס לכם לעסק. מצלמת אבטחה לבחוץ צריכה להגיע עם איכות הצילום הכי גבוהה שיש.

 

אפשרות לנייד את המצלמה

מערכת אזעקה אלחוטית מאפשרת לכם לקחת אותה ביחד אתכם לכל מקום. גם כאשר אתם בוחרים מצלמת אבטחה לבחוץ יהיה עליכם לוודא כי תוכלו לנייד אותה. ברגע שיהיה לכם אפשרות לנייד את המצלמה ממקום למקום אתם חוסכים לעצמכם המון בעיות. לא תמצאו את עצמכם מגיעים למצב שבו אתם צריכים להשאיר את המצלמה בעינה. תוכלו לקחת אותה אתכם במקרה שבו אתם עוברים דירה או במקרה שבו אתם רוצים לשנות מיקום. החיים שלנו הם מאוד דינאמיים, ולכן חשוב שלא תמצאו את עצמכם מקובעים.

 

מצלמה המאפשרת לראות בלילה

כל מצלמת אבטחה שתהיה מותקנת בחלק החיצוני של העסק או הבית צריכה לצלם טוב בלילה. הרי רוב הפריצות ורוב הגנבות מתרחשות בלילה כאשר אין אף אחד בקרבת מקום. זוהי הסיבה שבגללה דווקא בשעות האלה המצלמה צריכה לצלם את מה שקורה באיכות גבוהה. מצלמת אבטחה לבחוץ שלא תצלם את מה שקורה בלילה כמו שצריך לא תהיה יעילה. בדיוק כמו שבעת רכישת מערכת אזעקה אלחוטית תרצו לדעת כי היא תהיה רלוונטית כל הזמן. כך לא תמצאו את עצמכם רוכשים אמצעי אבטחה שלא יעמוד בציפיות שלכם.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

CAT

טיפול בחמלה תומכת בחתולים חולים או קשישים

בני הלוויה החתוליים שלנו תופסים מקום מיוחד בליבנו. הם לא רק חיות מחמד; הם בני משפחותינו היקרים. עם זאת, ככל שאנו שואפים לספק להם אהבה ותשומת לב, ישנם מקרים שבהם עלולות להיווצר נסיבות המחייבות אותנו לחפש אפשרויות טיפול חלופיות, במיוחד כאשר החתולים האהובים שלנו חולים או מזדקנים. כאן נכנסים מתקני פנסיון לחתולים, ומציעים מקלט של תמיכה ונוחות לחברים הפרוותיים שלנו בשעת צרה.

כלב קטן

איזה כלב הכי חכם מהכלבים הקטנים?

כשמדברים על חוכמה בכלבים קטנים, חשוב להבין שחוכמה יכולה להתבטא בצורות שונות. לא תמיד זה קשור לידיעה אינטלקטואלית גרידא, אלא גם ליכולת להקשיב, לרצות לשתף פעולה, לפתור בעיות ולהבין רמזים ופקודות של בני אדם. עם זאת, יש כמה גזעי כלבים קטנים שמוכרים כבעלי חוכמה בולטת והישגיות גבוהה באימונים ובמשימות.

כלב

ביטוח לכלב – מדוע משתלם לרכוש פוליסה לכלב שלנו

כלב נחשב לחברו הטוב של האדם, אפילו לבן משפחה מן המניין ולא במקרה. כל מי שאימץ אי פעם כלב, כל מי שגדל לצידו, טיפל בו וחי איתו, יודע איזו אהבה הוא מעניק, בלי תנאים, כמה נחמה, רוך וחום הוא מציע לבעליו ולבני משפחתו. לא במקרה, מציעים אנשי מקצוע להורים, לאמץ כלב כשילדיהם קטנים עדיין, כך הם יגדלו לצידו, וייהנו מכל היתרונות הכרוכים בכך.

חנות חיות

מחפשים חנות חיות חדשה? הכירו את טופ דוג!

בנוף העצום של טיפול בחיות מחמד, מציאת הציוד המתאים היא חיונית לרווחתם של חברינו האהובים. חנות חיות המתגלה כבולטת, ומציע לא רק מוצרים אלא חוויה המעוצבת על ידי מומחיות ותשוקה. בואו לחצות את המעברים של טופ דוג ונגלה את האוצרות שהוא מחזיק עבור חברינו הארבע רגליים.

כלב

פדים לכלבים – פתרון מושלם לאילוף

היציאה למסע אילוף כלבים יכולה להיות מרגשת ומאתגרת כאחד. כבעלים אחראי של חיית מחמד, הבטחת תהליך אימון חלק חיוני עבור בן לוויה פרוותי שמח וצייתן. כלי חיוני אחד שמשחק תפקיד משמעותי בתהליך זה הוא השימוש בפדים לאילוף כלבים. במדריך זה, נעמיק בעולם של פדים אילוף לכלבים, נחקור את היתרונות, השימוש בהם, ונענה על שאלות נפוצות כדי לצייד אותך להצלחה באימון חיית המחמד האהובה שלך.

אילוף כלבים

5 פקודות שצריך ללמד כל כלב

במאמר זה נדון בחמשת הפקודות החשובות ביותר ללמד את הכלב שלך. הפקודות הללו לא רק יבטיחו את בטיחות הכלב שלכם, אלא גם ישפרו את הקשר שלכם ויהפכו את הזמן שלכם למהנה עבור שניכם.