יעקב שקלאר – כך כדאי להתמודד עם חקירה פלילית במשטרה?

גם אנשים מן השורה יכולים למצוא את עצמם במצב שבו הם מזומנים לחקירה פלילית במשטרה. חקירה פלילית במשטרה היא לא עניין נעים, אך בו בזמן אין שום סיבה שתצאו מגדרכם. לא פעם המשטרה מזמנת אנשים שונים לחקירה על מנת לבחון עניין מסוים. עד שאין כתב אישום או כל עניין אחר, המשטרה לא יכולה לעשות דבר. עו”ד יעקב שקלאר טיפל עד כה בעשרות רבות של אנשים שזומנו לחקירה – ובסוף הם חזרו בדיוק אל אותה הנקודה. כך שאם יש לכם חוסר הבנה כיצד להתמודד עם חקירות פליליות במשטרה – כאן תקבלו את התשובות.

 

התייעצו מיד עם עורך דין פלילי

חקירה פלילית במשטרה זה לא עניין שאמור להוציא אתכם מהשלווה, אך בו בזמן אסור לנוח על זרי הדפנה. עליכם לנסות להבין לאן בדיוק הסיטואציה הולכת, ומה הכי נכון מבחינתכם לעשות. את ההחלטות הנכונות תוכלו לקבל על ידי התייעצות עם עורך דין המתמחה בדין הפלילי. עו”ד יעקב שקלאר ישמח לסייע לכם בכל עניין, ולאפשר לכם לעשות את הבחירות הנכונות. כל החלטה שתעשו במהלך החקירה היא כזאת שיכולה להשפיע לטובה או לרעה. המטרה היא כמובן שתוכלו לחזור לשגרת החיים הנורמטיבית בשיא המהירות ועם מינימום של הגבלות.

 

מוטב להגיד אך ורק את האמת

זה לא באמת משנה מהי הסיבה שבגינה נפתחה נגדכם חקירה פלילית במשטרה. קחו בחשבון כי המשטרה תפעל על מנת להגיע אל חקר האמת. לכן מוטב כי אתם מראש תביאו את עצמכם למצב שבו תגידו אך ורק את האמת. אל תנסו לעגל פינות ובטח שלא להסתיר דברים כי הם בסוף יצופו על פני השטח. כל החלטה שתעשו עשויה להיות קריטית להמשך הדרך. הכנות שלכם לאורך החקירה הפלילית היא לא עניין של מה בכך, ולרוב תוכלו לקצור ממנה את הפירות. תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו הכנות היא זאת שתחלץ אתכם מהסיטואציה.

 

תנסו להבין את הסיבות לעומק

עו”ד יעקב שקלאר ביחד עם עורכי דין פליליים אחרים ינסו להבין מהי הסיבה שבגינה זומנתם לחקירה במשטרה. יכולות להיות לא מעט סיבות שיביאו אתכם למצב שבו תזומנו לחקירה משטרתית. על מנת שיהיה ניתן לבצע פעולות שונות כדי להטיב אתכם, יהיה צורך אמיתי להבין מהי הסיבה שזומנתם לחקירה. גם אם אתם חושבים שאתם יודעים מהי הסיבה מוטב כי תבררו זאת עם אנשי משטרה. כך תוכלו להפוך את סימני השאלה לסימני קריאה, וחוסר הוודאות פשוט ייעלם.

 

אל תיכנסו לפאניקה מיותרת

חקירה פלילית במשטרה היא לא עניין נעים, על כך אי אפשר להטיל דופי. אך בו בזמן עליכם להבין כי אין שום סיבה אמיתית להיכנס ללחץ. אם תשכרו את שירותיו של עו”ד יעקב שקלאר תוכלו לדעת כי הוא יעמוד על הרגליים האחוריות על מנת שתוכלו לחזור לשגרה. מבחינתכם אתם צריכים לנסות להירגע ולהבין כי מדובר על מצב זמני. לא בטוח שהמצב יהפוך להיות חמור יותר מאשר מה שהוא כרגע.

 

המשיכו בשגרת היום הרגילה שלכם

יש כאלה שנוטים לתת לאותה חקירה פלילית במשטרה לשבש את כל שגרת החיים שלכם. עליכם לזכור כי חקירה משטרתית מכל סוג שהוא יכולה להימשך זמן רב כל על פי עו”ד יעקב שקלאר. לכן מבחינתכם אתם מוכרחים להמשיך בשגרת החיים הרגילה מבלי לשנות אף פרט. כי בסוף אתם צריכים לנסות לקיים שגרה רגילה לצד המציאות שאליה נקלעתם מסיבות כאלה או אולי מסיבות אחרות.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כלב

איזה משחקים כדאי לקנות לכלבים?

מה הכלב עושה בשעות הפנאי? בין הטיולים בחצר והרצון לתשומת לב, הוא משחק במשחקים שלו הפזורים ברחבי הבית. בדיוק כמו תינוק, גם כלב צריך צעצועים שונים ומוטב כי הם יהיו מגוונים ככל האפשר.

CAT

טיפול בחמלה תומכת בחתולים חולים או קשישים

בני הלוויה החתוליים שלנו תופסים מקום מיוחד בליבנו. הם לא רק חיות מחמד; הם בני משפחותינו היקרים. עם זאת, ככל שאנו שואפים לספק להם אהבה ותשומת לב, ישנם מקרים שבהם עלולות להיווצר נסיבות המחייבות אותנו לחפש אפשרויות טיפול חלופיות, במיוחד כאשר החתולים האהובים שלנו חולים או מזדקנים. כאן נכנסים מתקני פנסיון לחתולים, ומציעים מקלט של תמיכה ונוחות לחברים הפרוותיים שלנו בשעת צרה.

כלב קטן

איזה כלב הכי חכם מהכלבים הקטנים?

כשמדברים על חוכמה בכלבים קטנים, חשוב להבין שחוכמה יכולה להתבטא בצורות שונות. לא תמיד זה קשור לידיעה אינטלקטואלית גרידא, אלא גם ליכולת להקשיב, לרצות לשתף פעולה, לפתור בעיות ולהבין רמזים ופקודות של בני אדם. עם זאת, יש כמה גזעי כלבים קטנים שמוכרים כבעלי חוכמה בולטת והישגיות גבוהה באימונים ובמשימות.

כלב

ביטוח לכלב – מדוע משתלם לרכוש פוליסה לכלב שלנו

כלב נחשב לחברו הטוב של האדם, אפילו לבן משפחה מן המניין ולא במקרה. כל מי שאימץ אי פעם כלב, כל מי שגדל לצידו, טיפל בו וחי איתו, יודע איזו אהבה הוא מעניק, בלי תנאים, כמה נחמה, רוך וחום הוא מציע לבעליו ולבני משפחתו. לא במקרה, מציעים אנשי מקצוע להורים, לאמץ כלב כשילדיהם קטנים עדיין, כך הם יגדלו לצידו, וייהנו מכל היתרונות הכרוכים בכך.

חנות חיות

מחפשים חנות חיות חדשה? הכירו את טופ דוג!

בנוף העצום של טיפול בחיות מחמד, מציאת הציוד המתאים היא חיונית לרווחתם של חברינו האהובים. חנות חיות המתגלה כבולטת, ומציע לא רק מוצרים אלא חוויה המעוצבת על ידי מומחיות ותשוקה. בואו לחצות את המעברים של טופ דוג ונגלה את האוצרות שהוא מחזיק עבור חברינו הארבע רגליים.