הדברת פשפשים המלצות

תתארו לכם מצב, שבתור מנהל של חברה ידועה ומצליחה, אתם מגלים שהעובדים במשרדים סובלים מעקיצות. ואז מתגלה שמקור העקיצות הוא בפשפשים שהתנחלו בספות ובכורסאות.

איזו מכה! מה עושים? זה מצב הדורש טיפול מידי וקפדני, ראשית עקב הנוחות של הלקוחות המגיעים למשרדים, הייצוגיות ושמה הטוב של החברה כלפי חוץ. ובנוסף, גם הנוחות והבריאות של העובדים חשובה. שלא חס וחלילה יחזור המקרה של העובדת שנאלצה לתבוע את המעסיק על כך שסבלה מפשפשים במשרד, והמעסיק לא רצה להזמין שירותי ניקיון משרדים, ולא טיפל בכך. בסופו של דבר, המעסיק נאלץ לשלם סכום פיצויים לא קטן.

אז כדי לא להגיע לאי נעימויות כאלה, כדאי לחפש הדברת פשפשים המלצות, ולדאוג להזמנת שירותי ניקיון משרדים.

 

המוקשים בסילוק פשפשים

לפני שמזמינים שירותי ניקיון משרדים, חשוב לדעת על מספר בעיות בסילוק מוחלט של הפשפשים.

  1. איתור הפשפשים – הפשפשים יכולים להשתלט על מספר מקומות, בהם סדקים בקירות, משקופים, שקעים, כורסאות וספות. לכן יש לבדוק ולהדביר את כל הנקודות.
  2. הפשפשים הם המזיק שהכי קשה להדביר, כיוון שהם לא רגישים להרבה חומרי הדברה.
  3. כדי למגר את מכת הפשפשים, יש להשמיד גם את הביצים שהם מטילים.
  4. המוקש הכי גדול במיגור פשפשים במשרדים, הוא הפיקוח והווידוא שכל עובד ועובד מבצע את ההדברה גם בביתו. כיוון שמי שבא במגע עם פשפשים, עלול להביא אותם על בגדיו ועל תיקו לביתו. וכמובן גם להחזיר אותם למשרד, לאחר ביצוע ההדברה.

בסופו של דבר, מציאת הדברת פשפשים המלצותיה מעולות, תפתור ותטפל לכם ברוב המוקשים.

 

למה לשים לב במהלך ההדברה ואחרי

ראשית כל, חשוב להזמין שירותי הדברה של חברת ניקיון משרדים מוכרת ובעלת רישיון הדברה.

בעת חיפוש הדברת פשפשים המלצות הן דבר חשוב, וכדאי לבדוק לגביהן ברשת.

כמו כן, כמו בכל הדברה, חשוב מאוד לברר מול המדביר את סוגי החומרים שהוא הולך להשתמש בהם, ולבדוק לגבי כללי בטיחות ואופן הגשת עזרה ראשונה במקרה של הרעלה.

יש לבדוק עם המדביר תוך כמה זמן יהיה אפשר לחזור למשרדים, ואיך יש לנקות אותם מהחומר.

אם קיימת חצר בכניסה לעסק, יש לבקש שיבצעו ריסוס גם בתוך החצר, כיוון שהמזיקים עלולים להגיע גם לשם.

בתום העבודה, וודאו שאתם מקבלים מהמדביר קבלה בה מפורטים הטיפולים שנעשו והחומרים שרוססו, ותעודת אחריות.

 

בתום התהליך

לאחר שהתאמצתם, בחרתם שירותי ניקיון משרדים שכוללים הדברת פשפשים המלצותיה היו מספקות, וביצעתם את ההדברה, חשוב לשמור על ניקיון ותברואת המשרדים, כדי שהמזיקים ואי הנעימות לא תחזור.

 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

CAT

טיפול בחמלה תומכת בחתולים חולים או קשישים

בני הלוויה החתוליים שלנו תופסים מקום מיוחד בליבנו. הם לא רק חיות מחמד; הם בני משפחותינו היקרים. עם זאת, ככל שאנו שואפים לספק להם אהבה ותשומת לב, ישנם מקרים שבהם עלולות להיווצר נסיבות המחייבות אותנו לחפש אפשרויות טיפול חלופיות, במיוחד כאשר החתולים האהובים שלנו חולים או מזדקנים. כאן נכנסים מתקני פנסיון לחתולים, ומציעים מקלט של תמיכה ונוחות לחברים הפרוותיים שלנו בשעת צרה.

כלב קטן

איזה כלב הכי חכם מהכלבים הקטנים?

כשמדברים על חוכמה בכלבים קטנים, חשוב להבין שחוכמה יכולה להתבטא בצורות שונות. לא תמיד זה קשור לידיעה אינטלקטואלית גרידא, אלא גם ליכולת להקשיב, לרצות לשתף פעולה, לפתור בעיות ולהבין רמזים ופקודות של בני אדם. עם זאת, יש כמה גזעי כלבים קטנים שמוכרים כבעלי חוכמה בולטת והישגיות גבוהה באימונים ובמשימות.

כלב

ביטוח לכלב – מדוע משתלם לרכוש פוליסה לכלב שלנו

כלב נחשב לחברו הטוב של האדם, אפילו לבן משפחה מן המניין ולא במקרה. כל מי שאימץ אי פעם כלב, כל מי שגדל לצידו, טיפל בו וחי איתו, יודע איזו אהבה הוא מעניק, בלי תנאים, כמה נחמה, רוך וחום הוא מציע לבעליו ולבני משפחתו. לא במקרה, מציעים אנשי מקצוע להורים, לאמץ כלב כשילדיהם קטנים עדיין, כך הם יגדלו לצידו, וייהנו מכל היתרונות הכרוכים בכך.

חנות חיות

מחפשים חנות חיות חדשה? הכירו את טופ דוג!

בנוף העצום של טיפול בחיות מחמד, מציאת הציוד המתאים היא חיונית לרווחתם של חברינו האהובים. חנות חיות המתגלה כבולטת, ומציע לא רק מוצרים אלא חוויה המעוצבת על ידי מומחיות ותשוקה. בואו לחצות את המעברים של טופ דוג ונגלה את האוצרות שהוא מחזיק עבור חברינו הארבע רגליים.

כלב

פדים לכלבים – פתרון מושלם לאילוף

היציאה למסע אילוף כלבים יכולה להיות מרגשת ומאתגרת כאחד. כבעלים אחראי של חיית מחמד, הבטחת תהליך אימון חלק חיוני עבור בן לוויה פרוותי שמח וצייתן. כלי חיוני אחד שמשחק תפקיד משמעותי בתהליך זה הוא השימוש בפדים לאילוף כלבים. במדריך זה, נעמיק בעולם של פדים אילוף לכלבים, נחקור את היתרונות, השימוש בהם, ונענה על שאלות נפוצות כדי לצייד אותך להצלחה באימון חיית המחמד האהובה שלך.

אילוף כלבים

5 פקודות שצריך ללמד כל כלב

במאמר זה נדון בחמשת הפקודות החשובות ביותר ללמד את הכלב שלך. הפקודות הללו לא רק יבטיחו את בטיחות הכלב שלכם, אלא גם ישפרו את הקשר שלכם ויהפכו את הזמן שלכם למהנה עבור שניכם.