חנות חיות – איך בוחרים את החנות הנכונה עבורנו?

כשאנחנו מסתובבים היום במרכזי הערים, קניונים ומרכזי מסחר שונים, יש לנו אפשרות למצוא מגוון רחב של חנויות ציוד ומזון לבע"ח. זה מצב שלא היה קיים בעבר. עד לפני מספר שנים לא רבות, לא היה מגוון רחב כמו היום. בדרך כלל היינו יכולים למצוא בכל אזור חנות אחת במקרה הטוב והיא שירתה את בעלי הכלבים, חתולים ושאר חיות המחמד באזור.

היום כאמור, אפשר למצוא הרבה יותר מגוון של חנויות חיות אשר פועלות באופן פרונטאלי, לצד הרבה מאוד חנויות הפועלות באופן וירטואלי ומאפשרות לנו להזמין מוצרים ישירות מהאינטרנט מבלי שיש לנו צורך לצאת מהבית לצורך רכישת מוצרים כאלה ואחרים.

העניין הוא, לא כל חנות חיות אשר פעילה במקום כזה או אחר, היא בהכרח חנות מקצועית שהיינו ממהרים לרכוש אצלה מוצרים, אפילו אם מדובר על מוצרי בסיס, כמו למשל מזון, חטיפים, ציוד לבעלי חיים ועוד. אנחנו צריכים לבחון היטב אצל באיזו חנות נרצה לבצע את הקניות ומה בדיוק נרצה לקנות שם.

לפני שנסביר כיצד בוחרים באיזו חנות חיות לבצע את הקניות שלנו, חשוב לציין, הרבה מאוד חנויות פועלות ביותר ממישור אחד. בין אם זה אומר שהן גם מאפשרות לבצע רכישה פרונטאלית וגם אונליין, וכן הן מספקות מעבר למכירת מזון וציוד גם שירותים נוספים.

בחלק הבא של המאמר נציג 3 נקודות כיצד לבחור חנות חיות ולאחר מכן נציג שירותים נוספים שאפשר למצוא בהרבה מאוד חנויות לבעלי חיים.

 

כיצד בוחרים חנות חיות?

ראשית, אנחנו צריכים לבחון את מגוון המוצרים והשירותים שהחנות מציעה, בכל אספקט, זאת בשביל שנוכל למצוא בה את כל מה שאנחנו מחפשים וצריכים.

שנית, יש לבחון עד כמה הצוות הוא אכן מקצועי, יסודי, מבין בתחום ומספק שירות ברמה גבוהה לכל לקוח.

שלישית, יש לבחון את אופי השירותים של החנות. בין אם זה אומר, אפשרות להזמין מראש, אפשרות לקבל את הקנייה במשלוח עד הבית, מבצעים, הנחות, מועדון לקוחות וכל דבר אחר שיגרום לנו להרגיש שבחרנו את המקום מבחינת שירות ללקוח.

 

אילו שירותים נוספים חנות חיות יכולה לספק לנו?

הרבה פעמים חנות חיות מספקת לנו מגוון שירותים מעבר לשירות של מכירת ציוד כזה או אחר. למשל, חנויות רבות כוללות בתוכן גם מספרות מקצועיות, בפרט לכלבים וחתולים. זה יכול לחסוך לנו את הצורך לחפש אנשי מקצוע בתחום ולפנות ישירות אל צוות המקום.

ישנן חנויות שעובדות באופן צמוד עם וטרינרים, מאלפים ואנשי מקצוע אחרים שיכולים לעזור לנו לגדל את הכלב או את החתול בצורה נכונה. אפשר גם למצוא שירות של מכירת ציוד נלווה, לא בהכרח דברים שקשורים ישירות לחיית המחמד אלא דברים שיכולים לשרת אותנו בתור הבעלים שלהם בבית או בחצר.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כלב

איזה משחקים כדאי לקנות לכלבים?

מה הכלב עושה בשעות הפנאי? בין הטיולים בחצר והרצון לתשומת לב, הוא משחק במשחקים שלו הפזורים ברחבי הבית. בדיוק כמו תינוק, גם כלב צריך צעצועים שונים ומוטב כי הם יהיו מגוונים ככל האפשר.

CAT

טיפול בחמלה תומכת בחתולים חולים או קשישים

בני הלוויה החתוליים שלנו תופסים מקום מיוחד בליבנו. הם לא רק חיות מחמד; הם בני משפחותינו היקרים. עם זאת, ככל שאנו שואפים לספק להם אהבה ותשומת לב, ישנם מקרים שבהם עלולות להיווצר נסיבות המחייבות אותנו לחפש אפשרויות טיפול חלופיות, במיוחד כאשר החתולים האהובים שלנו חולים או מזדקנים. כאן נכנסים מתקני פנסיון לחתולים, ומציעים מקלט של תמיכה ונוחות לחברים הפרוותיים שלנו בשעת צרה.

כלב קטן

איזה כלב הכי חכם מהכלבים הקטנים?

כשמדברים על חוכמה בכלבים קטנים, חשוב להבין שחוכמה יכולה להתבטא בצורות שונות. לא תמיד זה קשור לידיעה אינטלקטואלית גרידא, אלא גם ליכולת להקשיב, לרצות לשתף פעולה, לפתור בעיות ולהבין רמזים ופקודות של בני אדם. עם זאת, יש כמה גזעי כלבים קטנים שמוכרים כבעלי חוכמה בולטת והישגיות גבוהה באימונים ובמשימות.

כלב

ביטוח לכלב – מדוע משתלם לרכוש פוליסה לכלב שלנו

כלב נחשב לחברו הטוב של האדם, אפילו לבן משפחה מן המניין ולא במקרה. כל מי שאימץ אי פעם כלב, כל מי שגדל לצידו, טיפל בו וחי איתו, יודע איזו אהבה הוא מעניק, בלי תנאים, כמה נחמה, רוך וחום הוא מציע לבעליו ולבני משפחתו. לא במקרה, מציעים אנשי מקצוע להורים, לאמץ כלב כשילדיהם קטנים עדיין, כך הם יגדלו לצידו, וייהנו מכל היתרונות הכרוכים בכך.

חנות חיות

מחפשים חנות חיות חדשה? הכירו את טופ דוג!

בנוף העצום של טיפול בחיות מחמד, מציאת הציוד המתאים היא חיונית לרווחתם של חברינו האהובים. חנות חיות המתגלה כבולטת, ומציע לא רק מוצרים אלא חוויה המעוצבת על ידי מומחיות ותשוקה. בואו לחצות את המעברים של טופ דוג ונגלה את האוצרות שהוא מחזיק עבור חברינו הארבע רגליים.