כלב

איזה משחקים כדאי לקנות לכלבים?

מה הכלב עושה בשעות הפנאי? בין הטיולים בחצר והרצון לתשומת לב, הוא משחק במשחקים שלו הפזורים ברחבי הבית. בדיוק כמו תינוק, גם כלב צריך צעצועים שונים ומוטב כי הם יהיו מגוונים ככל האפשר.

כלב

מה הכלב עושה בשעות הפנאי? בין הטיולים בחצר והרצון לתשומת לב, הוא משחק במשחקים שלו הפזורים ברחבי הבית. בדיוק כמו תינוק, גם כלב צריך צעצועים שונים ומוטב כי הם יהיו מגוונים ככל האפשר. עם זאת כמות המשחקים הנמכרים בחנויות גבוהה, ועליכם לדעת איזה משחק יהיה המתאים לכלבכם. לא מן הנמנע כי לכלב שלכם יתאים משחק אחד, בעוד לכלבים אחרים יתאים משחק אחר. צעצועים לכלבים יכולים לא פעם לעשות את ההבדל בהיבטים רבים, ולכן חובה שיהיה לכם אותם בהישג יד. אז רגע לפני שתקנו לכלבכם צעצוע חדש, הינה כל מה שאתם צריכים לדעת.

העדיפו איכות על פני עלות

רק ברגע שתכניסו לבית צעצועים לכלבים תבינו עד כמה הם שימושיים, ואיזה כיף להם לשחק איתם. אך השיקול כי המחיר של הצעצוע הוא הפרמטר העיקרי, אינו מתכתב עם המציאות. לרוב כדאי להעדיף את איכות הצעצועים על פני העלות שלהם. גם אם הצעצוע מעט יקר, תזכרו כי בחלק גדול מהמקרים זוהי השקעה שמצדיקה את עצמה. תוכלו להביא את עצמכם למצב בו אתם מרוויחים שקט ממושך, ופחות מתעסקים ברעשי רקע.

צעצוע שמביא איתו למידה

כלבים יכולים ללמוד לא מעט מהצעצועים אותם אתם רוכשים להם. לכן מראש תחפשו צעצוע שיצליח ללמד את כלבכם איך לתפקד נכון, ומה מצופה ממנו במרחב הביתי. כיום ישנם המון צעצועים לכלבים המביאים איתם ערך מוסף, ולא רק כאלה המעניקים לכם שקט ממושך. נציין כי בחירת הצעצוע צריכה להיות בהתאם לגזע הכלב, ולא פחות חשוב לפי גילו. תדאגו כי הכלב ישחק עם הצעצוע, אך בו בזמן גם יסגל לעצמו את הערכים המצופים ממנו. בהמון מקרים כלבים הופכים להיות מחונכים רק בגלל הצעצועים בהם הם משחקים.

הקשיבו להמלצות וחוות דעת

אינכם הראשונים המחפשים אחר צעצועים מיוחדים לכלבכם, גם אחרים עושים זאת דרך קבע. למה שלא תקשיבו להמלצות שלהם על צעצועים שכבר יצא להם להשתמש בהם? הרי צעצועים לכלבים לא קונים על בסיס קבוע, מוטב שלא להכניס ראש בריא למיטה חולה. על סמך ההמלצות תוכלו לדעת איזה צעצוע מומלץ יותר ואיזה צעצוע מומלץ פחות. כמובן שיש עוד שיקולי דעת שחובה לבחון אותם, אך המלצות וחוות דעת חיובית יסירו דאגות וסימני שאלה.

התאמת הצעצוע לגזע הכלב

כמו כל בחירה אחרת שתעשו, גם כאן יהיה עליכם לבחור את הצעצוע המתאים לגזע הכלב. כיום ישנם עשרות רבות של גזעים פופולאריים בישראל, ולכל גזע אופי מעט שונה. מה שאתם צריכים לעשות זה להתאים את סוג הצעצוע לגזע אותו יש לכם בבית. יכול להיות שגזעים מסוימים יעדיפו משחקים משחררי מרץ, אחרים יעדיפו משחקים מצפצפים ופשוטים. הבחירה החשובה הזאת יכולה לעשות את ההבדל מבחינתכם בין בחירה מוצלחת יותר ופחות.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כלב

איזה משחקים כדאי לקנות לכלבים?

מה הכלב עושה בשעות הפנאי? בין הטיולים בחצר והרצון לתשומת לב, הוא משחק במשחקים שלו הפזורים ברחבי הבית. בדיוק כמו תינוק, גם כלב צריך צעצועים שונים ומוטב כי הם יהיו מגוונים ככל האפשר.

CAT

טיפול בחמלה תומכת בחתולים חולים או קשישים

בני הלוויה החתוליים שלנו תופסים מקום מיוחד בליבנו. הם לא רק חיות מחמד; הם בני משפחותינו היקרים. עם זאת, ככל שאנו שואפים לספק להם אהבה ותשומת לב, ישנם מקרים שבהם עלולות להיווצר נסיבות המחייבות אותנו לחפש אפשרויות טיפול חלופיות, במיוחד כאשר החתולים האהובים שלנו חולים או מזדקנים. כאן נכנסים מתקני פנסיון לחתולים, ומציעים מקלט של תמיכה ונוחות לחברים הפרוותיים שלנו בשעת צרה.

כלב קטן

איזה כלב הכי חכם מהכלבים הקטנים?

כשמדברים על חוכמה בכלבים קטנים, חשוב להבין שחוכמה יכולה להתבטא בצורות שונות. לא תמיד זה קשור לידיעה אינטלקטואלית גרידא, אלא גם ליכולת להקשיב, לרצות לשתף פעולה, לפתור בעיות ולהבין רמזים ופקודות של בני אדם. עם זאת, יש כמה גזעי כלבים קטנים שמוכרים כבעלי חוכמה בולטת והישגיות גבוהה באימונים ובמשימות.

כלב

ביטוח לכלב – מדוע משתלם לרכוש פוליסה לכלב שלנו

כלב נחשב לחברו הטוב של האדם, אפילו לבן משפחה מן המניין ולא במקרה. כל מי שאימץ אי פעם כלב, כל מי שגדל לצידו, טיפל בו וחי איתו, יודע איזו אהבה הוא מעניק, בלי תנאים, כמה נחמה, רוך וחום הוא מציע לבעליו ולבני משפחתו. לא במקרה, מציעים אנשי מקצוע להורים, לאמץ כלב כשילדיהם קטנים עדיין, כך הם יגדלו לצידו, וייהנו מכל היתרונות הכרוכים בכך.

חנות חיות

מחפשים חנות חיות חדשה? הכירו את טופ דוג!

בנוף העצום של טיפול בחיות מחמד, מציאת הציוד המתאים היא חיונית לרווחתם של חברינו האהובים. חנות חיות המתגלה כבולטת, ומציע לא רק מוצרים אלא חוויה המעוצבת על ידי מומחיות ותשוקה. בואו לחצות את המעברים של טופ דוג ונגלה את האוצרות שהוא מחזיק עבור חברינו הארבע רגליים.