איתור נזילות

איתור נזילות במצלמה טרמית

 

איתור נזילותבזמנים עברו כל דליפה וכל נזילה גרמה להיסטריה בקרב אנשים משום שהיה ברור שתיכף יבואו להרוס קירות ומרצפות כדי לאתר את התקלה ולתקן אותה. כבר שנים רבות שזה אינו כך וכל איתור נזילה הוא הרבה יותר קל בימינו כאשר אנחנו יכולים ליהנות מהטכנולוגיה ומההתפתחות הגדולה בה בשנים האחרונות. היום, איתור נזילות במצלמה טרמית הוא דבר מעשי וזמין מאוד בכל מחיר ומאפשר לגלות את הבעיות הקשות ביותר הן במערכת המים והן במערכת הניקוז.

 

כיצד עובדת מצלמה טרמית?

מצלמה כזאת, כשמה כן היא, עובדת על חיישני אינפרה אדום שקולטים הבדלי טמפרטורה בקירות וברצפות, ולכן היא נקראת טרמית. מבוססת על חום וקור שביניהם אפשר להבדיל בתעלות ההובלה השונות של זרימת המים בצינורות. בכל מקום שבו יש הבדלי טמפרטורה יראו את הנזילה שנגרמת שם ואת גודל הפיצוץ על פי גודל הכתמים שמבשרים על התפשטות הכתמים החמים דרך הקיר. את החום מקבלים באמצעות הזרמת מים חמים כדי לדעת היכן הם נוזלים והיכן לא.

 

היכן אפשר לעבוד עם מצלמה טרמית?

ככל שעובר הזמן והפיתוחים הטכנולוגיים משתכללים מתברר שזהו הפתרון הנוח ביותר למציאת תקלות בצנרת. עם זאת, חשוב לדעת כי האיתור יכול להיעשות רק בנקודות קרובות לפני השטח משום שרק אז המצלמה קולטת זאת. אם יש בעיות פנימיות ועמוקות יותר יש דרכים אחרות שאפשר לאתר בעזרתן בעיות ונזילות. לשם כך משתמשים בסיבים אופטיים שונים שיכולים להחדיר דרך פתחי הצינור ולהגיע לכל נקודה. זאת הדרך הטובה ביותר לגלות דברים מורכבים יותר.

 

 

סיבים אופטיים לעזרת השיפוצניקים

סיבים אופטיים יכולים לגלות הכל מבפנים ובצורה המדויקת יותר לא רק בגוף האדם. כבר שנים נשעה בהם שימוש בצינורות שונים ובעיקר במערכת הביוב. המתוחכמים שבהם יכולים להגיע גם לפינות ולעיקולים בצינורות ולהתכופף יחד עם העיקול עד שמגיעים לנקודת הדליפה. מה שחשוב לדעת הוא שאותה טכניקה של החדרת סיבים אופטיים מאפשרת לנו גם לתקן תיקונים עדינים יותר שלא מחייבים שבירת קירות וצינורות.

 

תיקונים מבלי לשבור קירות

היום אפשר לא רק לגלות בעיות שונות בצנרת בעזרת מצלמה טרמית וסיבים אופטיים כי אם גם לתקן אותם. אפשר להחדיר שרוולים פנימיים שונים לצינורות שמתנפחים ומתלבשים על מקום הדליפה ובכך סותמים אותה ומשקמים כל צינור בעייתי שסובל מקורוזיה. נכון שלא תמיד צריך וכדאי להסתפק בתיקון זמני בעזרת טלאי, אבל החוכמה בכך היא לחסוך כסף כשאי אפשר לעבוד על זה במחיר יקר יותר וחובה לסתום דליפות ונזילות מיד.

 

מי יכול לעשות זאת?

לא כל אינסטלטור יכול להשתמש במצלמות טרמיות אלא רק מי שלמד להשתמש בהן ולפענח את הנתונים. זה דורש מיומנויות שונות שיש לפתח ולתרגל וכשאתם מזמינים שירות כזה ודאו שעובדים אצלכם באמצעות הציוד הטוב והמדויק ביותר למטרות אלה, כך התוצאות יהיו טובות יותר.

 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כלב

איזה משחקים כדאי לקנות לכלבים?

מה הכלב עושה בשעות הפנאי? בין הטיולים בחצר והרצון לתשומת לב, הוא משחק במשחקים שלו הפזורים ברחבי הבית. בדיוק כמו תינוק, גם כלב צריך צעצועים שונים ומוטב כי הם יהיו מגוונים ככל האפשר.

CAT

טיפול בחמלה תומכת בחתולים חולים או קשישים

בני הלוויה החתוליים שלנו תופסים מקום מיוחד בליבנו. הם לא רק חיות מחמד; הם בני משפחותינו היקרים. עם זאת, ככל שאנו שואפים לספק להם אהבה ותשומת לב, ישנם מקרים שבהם עלולות להיווצר נסיבות המחייבות אותנו לחפש אפשרויות טיפול חלופיות, במיוחד כאשר החתולים האהובים שלנו חולים או מזדקנים. כאן נכנסים מתקני פנסיון לחתולים, ומציעים מקלט של תמיכה ונוחות לחברים הפרוותיים שלנו בשעת צרה.

כלב קטן

איזה כלב הכי חכם מהכלבים הקטנים?

כשמדברים על חוכמה בכלבים קטנים, חשוב להבין שחוכמה יכולה להתבטא בצורות שונות. לא תמיד זה קשור לידיעה אינטלקטואלית גרידא, אלא גם ליכולת להקשיב, לרצות לשתף פעולה, לפתור בעיות ולהבין רמזים ופקודות של בני אדם. עם זאת, יש כמה גזעי כלבים קטנים שמוכרים כבעלי חוכמה בולטת והישגיות גבוהה באימונים ובמשימות.

כלב

ביטוח לכלב – מדוע משתלם לרכוש פוליסה לכלב שלנו

כלב נחשב לחברו הטוב של האדם, אפילו לבן משפחה מן המניין ולא במקרה. כל מי שאימץ אי פעם כלב, כל מי שגדל לצידו, טיפל בו וחי איתו, יודע איזו אהבה הוא מעניק, בלי תנאים, כמה נחמה, רוך וחום הוא מציע לבעליו ולבני משפחתו. לא במקרה, מציעים אנשי מקצוע להורים, לאמץ כלב כשילדיהם קטנים עדיין, כך הם יגדלו לצידו, וייהנו מכל היתרונות הכרוכים בכך.

חנות חיות

מחפשים חנות חיות חדשה? הכירו את טופ דוג!

בנוף העצום של טיפול בחיות מחמד, מציאת הציוד המתאים היא חיונית לרווחתם של חברינו האהובים. חנות חיות המתגלה כבולטת, ומציע לא רק מוצרים אלא חוויה המעוצבת על ידי מומחיות ותשוקה. בואו לחצות את המעברים של טופ דוג ונגלה את האוצרות שהוא מחזיק עבור חברינו הארבע רגליים.