קידום אתרים לאדריכלים

כאדריכלים, אנו נדרשים לעתים קרובות לקדם את עבודתנו במדיה חברתית, בבלוגים ובפלטפורמות אחרות. זה יכול להיות מאתגר מכיוון שתעשיית העיצוב היא כל כך נישה. עם זאת, חשוב שנעשה זאת כדי להוציא את העבודה שלנו החוצה. הדרך הטובה ביותר לקדם את העבודה שלך היא ליצור בלוג ולכתוב על המחשבות או הרעיונות שלך על אדריכלות. תוכלו גם לכתוב על הטרנדים האחרונים בענף או על פרויקטי האדריכלות האהובים עליכם מהשנה האחרונה. אלה יעזרו לך לבנות קהל עוקבים מקוון ולבסס את עצמך כמומחה בתחום זה. אם אתה רוצה יותר חשיפה לעיצובים האדריכליים שלך, אז אתה צריך לשקול שירות קידום אתרים כמו [אתר].

 

אתר האינטרנט של האדריכל הוא ערוץ השיווק העיקרי שלהם

אתר אינטרנט מעוצב, אינפורמטיבי ומרתק יעזור להם למשוך יותר לקוחות ולספק שירות טוב יותר. קידום אתרים עבור אדריכלים הוא אסטרטגיה שיווקית חשובה, מכיוון שהוא עוזר להם להעביר את המסר שלהם החוצה. ישנן דרכים רבות לקדם אתר אינטרנט, מפוסטים ברשתות חברתיות ועד מסעות פרסום בדוא"ל. קידום אתרים לאדריכלים שונה מקידום כל סוג אחר של עסק. לדוגמה, אדריכלים אינם מוכרים מוצרים או שירותים כפי שעושים עסקים אחרים.

לכן, כאשר מחפשים לקדם אתר לאדריכל, תצטרכו לחשוב על:

– מהן קבוצות היעד ומה המסר שאתה רוצה להעביר?

– מהי מטרת האתר שלך?

– כיצד תוכל להגיע בצורה הטובה ביותר לקבוצות היעד שלך?

– איך אתה יכול לוודא שאנשים יישארו באתר שלך ברגע שהם נוחתים בו?

 

קידום אתרים הוא חלק חשוב בעסק של כל אדריכל

זהו הרושם הראשוני שיהיה ללקוח מהחברה שלך, והוא יכול לבצע או לשבור עסקה.

במאמר זה נבדוק דרכים שונות שבהן אדריכלים יכולים לקדם את העסקים שלהם באינטרנט.

1) צור אתר עבור החברה שלך: זה צריך להיות הצעד הראשון עבור כל אדריכל המעוניין לקדם את העסק שלו באינטרנט. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא ליצור אתר אינטרנט אינפורמטיבי וקל לניווט. זה צריך לכלול קצת מידע על מה שאתה עושה, ניסיון העבודה שלך, פרטי קשר וכמה תמונות של פרויקטים קודמים שעבדת עליהם.

2) צור חשבונות מדיה חברתית: המדיה החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מהחיים של רוב האנשים בימינו והיא גם הפכה לחלק חשוב

קידום אתרים הוא היבט חשוב בעסק של האדריכל המודרני

ישנן דרכים רבות בהן תוכל לקדם את האתר שלך, כגון מדיה חברתית, אופטימיזציה למנועי חיפוש ופרסום.

הצעד הראשון לקידום אורגני בגוגל באתר שלך הוא להבטיח שהוא מותאם למנועי חיפוש. זה כולל הבטחה שהאתר שלך נטען במהירות וידידותי לנייד. כדאי גם לוודא שהוא כולל תיאור טוב של מה שאתה עושה ויש לו עיצוב אתרים באיכות גבוהה.

מדיה חברתית יכולה להיות דרך יעילה להעלות את המודעות לעסק שלך ולמשוך לקוחות חדשים. אתה יכול להתחיל בהצטרפות לקבוצות רלוונטיות בפייסבוק או בלינקדאין, או ליצור קבוצות בפלטפורמות אלה כדי להצטרף לאדריכלים אחרים באזור או בתעשייה שלך. אתה יכול גם ליצור חשבון טוויטר עבור החברה שלך ולפרסם על כל פרויקט חדש

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כלב

איזה משחקים כדאי לקנות לכלבים?

מה הכלב עושה בשעות הפנאי? בין הטיולים בחצר והרצון לתשומת לב, הוא משחק במשחקים שלו הפזורים ברחבי הבית. בדיוק כמו תינוק, גם כלב צריך צעצועים שונים ומוטב כי הם יהיו מגוונים ככל האפשר.

CAT

טיפול בחמלה תומכת בחתולים חולים או קשישים

בני הלוויה החתוליים שלנו תופסים מקום מיוחד בליבנו. הם לא רק חיות מחמד; הם בני משפחותינו היקרים. עם זאת, ככל שאנו שואפים לספק להם אהבה ותשומת לב, ישנם מקרים שבהם עלולות להיווצר נסיבות המחייבות אותנו לחפש אפשרויות טיפול חלופיות, במיוחד כאשר החתולים האהובים שלנו חולים או מזדקנים. כאן נכנסים מתקני פנסיון לחתולים, ומציעים מקלט של תמיכה ונוחות לחברים הפרוותיים שלנו בשעת צרה.

כלב קטן

איזה כלב הכי חכם מהכלבים הקטנים?

כשמדברים על חוכמה בכלבים קטנים, חשוב להבין שחוכמה יכולה להתבטא בצורות שונות. לא תמיד זה קשור לידיעה אינטלקטואלית גרידא, אלא גם ליכולת להקשיב, לרצות לשתף פעולה, לפתור בעיות ולהבין רמזים ופקודות של בני אדם. עם זאת, יש כמה גזעי כלבים קטנים שמוכרים כבעלי חוכמה בולטת והישגיות גבוהה באימונים ובמשימות.

כלב

ביטוח לכלב – מדוע משתלם לרכוש פוליסה לכלב שלנו

כלב נחשב לחברו הטוב של האדם, אפילו לבן משפחה מן המניין ולא במקרה. כל מי שאימץ אי פעם כלב, כל מי שגדל לצידו, טיפל בו וחי איתו, יודע איזו אהבה הוא מעניק, בלי תנאים, כמה נחמה, רוך וחום הוא מציע לבעליו ולבני משפחתו. לא במקרה, מציעים אנשי מקצוע להורים, לאמץ כלב כשילדיהם קטנים עדיין, כך הם יגדלו לצידו, וייהנו מכל היתרונות הכרוכים בכך.