החלפת חלונות אלומיניום בזול כולל תריסים

 

הדרישה לקבל מידע על המחירים לגיטימית לחלוטין בכל קנייה. לפני שאנחנו מתחילים בפרויקט של החלפת חלונות בבית נרצה לדעת כמה זה עולה והאם יש לנו אפשרות לממן את הקנייה. החיפוש אחר מחירים זולים אינו מעיד על נכונות להתפשר על פחות ממוצר איכותי ועמיד. כיום כאשר השוק בישראל תחרותי, כדאי לבצע השוואת מחירים בין כמה הצעות ולבחור בחוכמה בהצעה האטרקטיבית ביותר.

איך קובעים מחירים של חלונות אלומיניום?

בכדי למצוא הצעת מחיר זולה מבלי להתפשר על איכות המוצר, עלינו להבין תחילה ממה מורכב המחיר של החלון. מחירים של חלונות נקבעים בהתאם לפרופיל האלומיניום, הזכוכית, הצבע, סוג הפתיחה (ציר, הזזה, קיפ, דרייקיפ), מידות ותוספת של תריסים ורשתות. כאשר אנו רוכשים חלון אלומיניום אנחנו מקבלים פרופיל אלומיניום שמקיף את החלון. קיימים היום מספר סוגים של פרופולים כאשר ההבדלים ביניהם הם בעובי הפרופיל. לרוב, הפרופיל היקר ביותר יהיה דגם של פרופיל בלגי.

הסוג של הזכוכית משפיע גם כן על המחיר של החלון כאשר זכוכית שקופה פשוטה היא האופציה הזולה ביותר וזכוכית עם אפקט בידוד מפני רעש נחשבת ליקרה ביותר. בקשה לפרופיל אלומיניום בצבע מיוחד (לא לבן) מייקרת את המחיר. תוספת של תריסים ורשתות לחלון כרוכה כמובן בתשלום נוסף. המחיר של התריסים נקבע על פי הסוג, שיטת הפתיחה והגודל.

איך מקבלים מחירים זולים?

תצליחו לבצע החלפת חלונות אלומיניום בזול כולל תריסים כאשר תסדרו עם הקבלן עסקה כוללת. ככל שתתקינו יותר חלונות כך המחיר למ"ר יירד. נצלו את ההזדמנות ותשקיעו כבר בהחלפת החלונות בכל הבית. אם תצליחו לשכנע גם את השכנים לרכוש חלונות חדשים יחד עמכם – יש סיכוי שתקבלו הנחה נוספת.

יתרונות של חלונות אלומיניום

  1. התאמה לאקלים הישראלי
  2. איטום מלא בפני חדירת מים ורוחות
  3. בידוד בפני קור וחום
  4. בידוד מפני רעשים
  5. עמידות בפני חלודה (אלומיניום לא מחליד)
  6. אין צורך בצביעה או תחזוקה שוטפת
  7. מגוון עיצובים מודרניים

4 החלטות שצריך לקבל לגבי החלון החדש

בדרך אל החלון החדש תתבקשו לקבל 4 החלטות יחד עם המתקין : סוג פתיחת החלון, מסגרת החלון (פרופיל), הזכוכית של החלון, סוג התריסים. אם התקציב שלכם מוגבל תבחרו בפרופיל אלומיניום סטנדרטי בשילוב של תריסים רגילים. הדגם הסטנדרטי בעל מראה נקי וקלאסי.

הסכנה במחירים זולים

רגע לפני שאתם ממהרים לבחור במחיר הזול ביותר, חשוב לדעת שמחירים זולים מעידים פעמים רבות על בעל מקצוע לא רציני שמשתמש בחומרי גלם זולים ולא איכותיים. לא תרצו למצוא את עצמכם עם צבע שדוהה לאחר שנה, פרופיל שמאבד את הצורה ותריסים שנשברים בקלות. חשוב לבצע סקר שוק, להכיר את טווחי המחירים ולזהות בהתאם מחירים זולים בצורה חשודה. החלפת חלונות אלומיניום בזול כולל תריסים מומלצת רק כאשר מדובר בבעל מקצוע אמין, מקצועי ומומלץ.

לשאלות נוספות דברו איתנו – יורוסטייל חלונות אלומיניום

 

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

כלב

איזה משחקים כדאי לקנות לכלבים?

מה הכלב עושה בשעות הפנאי? בין הטיולים בחצר והרצון לתשומת לב, הוא משחק במשחקים שלו הפזורים ברחבי הבית. בדיוק כמו תינוק, גם כלב צריך צעצועים שונים ומוטב כי הם יהיו מגוונים ככל האפשר.

CAT

טיפול בחמלה תומכת בחתולים חולים או קשישים

בני הלוויה החתוליים שלנו תופסים מקום מיוחד בליבנו. הם לא רק חיות מחמד; הם בני משפחותינו היקרים. עם זאת, ככל שאנו שואפים לספק להם אהבה ותשומת לב, ישנם מקרים שבהם עלולות להיווצר נסיבות המחייבות אותנו לחפש אפשרויות טיפול חלופיות, במיוחד כאשר החתולים האהובים שלנו חולים או מזדקנים. כאן נכנסים מתקני פנסיון לחתולים, ומציעים מקלט של תמיכה ונוחות לחברים הפרוותיים שלנו בשעת צרה.

כלב קטן

איזה כלב הכי חכם מהכלבים הקטנים?

כשמדברים על חוכמה בכלבים קטנים, חשוב להבין שחוכמה יכולה להתבטא בצורות שונות. לא תמיד זה קשור לידיעה אינטלקטואלית גרידא, אלא גם ליכולת להקשיב, לרצות לשתף פעולה, לפתור בעיות ולהבין רמזים ופקודות של בני אדם. עם זאת, יש כמה גזעי כלבים קטנים שמוכרים כבעלי חוכמה בולטת והישגיות גבוהה באימונים ובמשימות.

כלב

ביטוח לכלב – מדוע משתלם לרכוש פוליסה לכלב שלנו

כלב נחשב לחברו הטוב של האדם, אפילו לבן משפחה מן המניין ולא במקרה. כל מי שאימץ אי פעם כלב, כל מי שגדל לצידו, טיפל בו וחי איתו, יודע איזו אהבה הוא מעניק, בלי תנאים, כמה נחמה, רוך וחום הוא מציע לבעליו ולבני משפחתו. לא במקרה, מציעים אנשי מקצוע להורים, לאמץ כלב כשילדיהם קטנים עדיין, כך הם יגדלו לצידו, וייהנו מכל היתרונות הכרוכים בכך.

חנות חיות

מחפשים חנות חיות חדשה? הכירו את טופ דוג!

בנוף העצום של טיפול בחיות מחמד, מציאת הציוד המתאים היא חיונית לרווחתם של חברינו האהובים. חנות חיות המתגלה כבולטת, ומציע לא רק מוצרים אלא חוויה המעוצבת על ידי מומחיות ותשוקה. בואו לחצות את המעברים של טופ דוג ונגלה את האוצרות שהוא מחזיק עבור חברינו הארבע רגליים.